ما به عنوان یک شرکت معماری و طراحی داخلی؛تلاش می کنیم تا نسبت به خواسته ها و فرهنگ مخاطب آگاه تر شویم؛درک خود را از طراحی داخلی گسترش دهیم و خدمات منحصر به فردی را ارائه کنیم که متناسب با هر مشتری باشد

این شرکت خواستار است بهترین خدمات را به شما پیشنهاد دهد  فعالیت های اولیه این شرکت شامل طراحی خارجی، محوطه سازی، روف گاردن، محوطه های مشترک و طراحی داخلی فضاهای مسکونی و تجاری می باشد. خدمات را می توانید از شرکت آرشیت سازه البرز خواستار شوید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

فعالیت های شرکت

این شرکت به منظور جلب رضایت مشتریان و ارائه بالاترین کیفیت، مواردی از این قبیل ر ارائه می کند:

    طراحی های کلاسیک؛مدرن؛مینیمال

    ساخت و تجهیز سالن های کنفرانس و ناهار خوری

    طراحی قفسه مواد غذایی و پوشاک

    طراحی و ساخت سقف کاذب

    برنامه ریزی و اجرای گیت ها، پیشخوان ها و سایر امکانات برای موسسات، بانک ها و…

این سازمان در طول فعالیت حرفه ای خود پروژه های متعددی از جمله منازل، ادارات، ویلاها و فضاهای تجاری را طراحی و ساخته است.

طراحی داخلی در تهران به صورت تخصصی

یکی از تلاش های بشر برای جان بخشیدن به یک مکان برای طراحی دکوراسیون داخلی تهران و ایجاد ارتباط بین ساکنین و سازه، طراحی داخلی است. شاید بتوان استدلال کرد که ایجاد فضایی بر اساس مفاهیم طراحی داخلی یا دکوراسیون داخلی و استفاده از آنها برای اهداف انسانی یک هنر باستانی و ابتدایی است. با این حال، طراحی داخلی مدرن به عنوان شکل جدیدی از هنر دیده می شود. در واقع، طراحی داخلی تمام عناصر ساختاری، مصالح و غیره را در خود جای داده و دقیقاً شبیه معماری ساختمان است. با این حال، تمایز اولیه بین آن و معماری این است که طراحی داخلی همانطور که از نامش پیداست به داخل ساختمان محدود می شود.

در واقع وقتی صحبت از طراحی داخلی ساختمان یا خانه می شود، معماران و طراحان واقعاً تمام تلاش خود را می کنند تا اصول طراحی داخلی را رعایت کنند و فضاهایی را ایجاد کنند که نیازهای فضایی مختلف ساختمان را مطابق با ماهیت و عملکرد آن برآورده کند. فضاها می توانند به بهترین وجه توسط مردم استفاده شوند.

 به طور کلی، می توان ادعا کرد که ساخت آن به تنهایی نمی تواند آن را مؤثر کند و استخدام مهندسان و طراحان از شرکت های معتبر طراحی داخلی برای طراحی کامل و کاربردی دکوراسیون داخلی آن قابل قبول است. بنابراین، قبل از اجرای برنامه‌های دکوراسیون، باید از نرم‌افزار طراحی داخلی استفاده کرد و با یک شرکت طراحی داخلی مجرب و آشنا به اصول طراحی داخلی برای ایجاد یک طراحی داخلی متمایز مدرن یا کلاسیک همکاری کرد.

0
پروژه‌های موفق

برخی از نمونه کار‌های ما

طراحی دکوراسیون داخلی در تهران

به دلیل افزایش تعداد افرادی که زندگی شهری را ترجیح می دهند و تبدیل خانه ها و ویلاهای بزرگ به آپارتمان ها و خانه های کوچکتر، طراحی داخلی در خانه های مسکونی اهمیت پیدا کرده است. بر اساس برخی تعاریف، طراحی داخلی مجموعه ای از فعالیت هایی است که به منظور استفاده از تمام اجزای داخلی یا تغییر شکل و فرم فضای داخلی، هم از نظر ظاهر و هم از نظر چیدمان و اجزای سازنده انجام می شود. رنگ و نور آن نیز تولید می شود.